Aktualizačné vzdelávanie 

Aktualizačné vzdelávanie v školskom roku 2023/2024 organizuje škola v súlade s § 57 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v rozsahu najmenej 10 hodín a najviac 24 hodín za jeden školský rok.

R.E.S.P.E.K.T.

  • Inklúzia
Patríte medzi učiteľov či vychovávateľov, ktorí sa snažia byť úspešní vo výchove, zodpovední, tolerantní a chápajúci, pre ktorých jedným z najväčších uspokojení je rozumieť deťom a byť im dobrým sprievodcom? [...]
Viac informácii

Ciele nevhodného správania

  • Inklúzia
Vzdelávanie predstavuje nadstavbu základnej prednášky R.E.S.P.E.C.T. Účastníkom je už známy mechanizmus a základné prvky rešpektujúceho prístupu. Obsahom tejto témy je identifikácia kľúčov na rozpoznanie cieľov (dôvodov) nevhodného správania (nie len) [...]
Viac informácii

Ako poznáme, čo si žiaci myslia?

  • Reforma obsahu a foriem vzdelávania
Možné chyby a mylné predstavy si udržujú žiaci niekedy aj v priebehu celej hodiny. Kde niet porozumenia, nemôže byť myslenie. Cieľom je osvojenie zásady: učiteľ sleduje mieru porozumenia žiakov počas [...]
Viac informácii

Kritické myslenie v školskej praxi

  • Reforma obsahu a foriem vzdelávania
Konečne sa dozviete, čo to je kritické myslenie a ako ho rozvíjať u detí….dá sa to vôbec?A aký je rozdiel medzi kritickým myslením a mediálnou gramotnosťou?Na vlastnej koži si vyskúšate niektoré metódy [...]
Viac informácii

Sebahodnotenie

  • Reforma obsahu a foriem vzdelávania
Aktivizácia žiakov ako „vlasníkov“ vlasného učenia. Techniky a nástroje sebohodnotenia žiakov. Ako dosiahnuť, aby žiavci svoje práce, ale aj svoje práce navzájom medzi sebou, posudzovali nie s cieľom aby ich [...]
Viac informácii

Nastavovanie cieľov

  • Reforma obsahu a foriem vzdelávania
Porozumieť dvom účinným spôsobom, ako zvýšiť efektivitu výučby: oboznámiť žiakov s cielmi učenia a vysvetliť im kritériá úspechu
Viac informácii

Formatívne hodnotenie

  • Reforma obsahu a foriem vzdelávania
Workshop je zameraný na správne dodržiavanie zásad slovného hodnotenia akľúčových stratégií formatívneho hodnotenia. Spoločne prídeme na to, čo je a čonie je formatívne hodnotenie a prečo je dobré používať formatívne [...]
Viac informácii

Reforma obsahu a foriem vzdelávania (nové kurikulum)

Žiak maká a učiteľ sa fláka- ako učiť konštruktivisticky?

  • Lektor: Jana Halíková, Slavomíra Bencúrová, Erika Miklášová
  • Počet účastníkov: min 8
  • Rozsah: 4-8 hod

Konštruktivizmus- pojem, ktorého je všade plno, vieme však, čo to vlastne je? Na našom workshope ho budete môcť zažiť na vlastnej koži a ochutnať vlastnými zmyslami.

Na workshope sa dozviete:
🟢 aké časti má hodina, ktorú chcete odučiť konštruktivisticky,
🟠 ako pristupovať k hodnoteniu skupinovej práce,
🟡 ako poskladať hodiny zmysluplne, aby sa žiaci bádanie nemýlili s hádaním,
🟣 konkrétne aktivity na rôzne predmety, ktoré môžete využiť vo svojej triede.

Kritické myslenie je…

  • Lektor: Juraj Droppa
  • Počet účastníkov: min. 8
  • Rozsah: 2,5 hod. - 8 hod.

Konečne sa dozviete, čo to je kritické myslenie a ako ho rozvíjať u detí… dá sa to vôbec?

Formatívne hodnotenie

  • Lektor: Juraj Droppa
  • Počet účastníkov: min. 8
  • Rozsah: 2,5 hod. - 8 hod.

Osvojenie zásad slovného hodnotenia a kľúčových stratégií formatívneho hodnotenia.

Prihláste sa na odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek, aby Vám neunikol žiaden zaujímavý workshop alebo novinka zo vzdelávania.
Vznik Regionálneho centra podpory učiteľov iniciovalo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR ako jednu z kľúčových reforiem Plánu obnovy a odolnosti SR a uskutočňuje ju v spolupráci s partnermi v regiónoch Slovenska.
Garbiarska 95, 031 01 Liptovský Mikuláš | info@rcpuliptov.sk | 0910 272 404

Máte záujem o aktualizačné vzdelávanie?

O aké témy máte záujem?*